Tijekom bombardiranja Kijeva 25. veljače navečer, tijekom trećeg dana rata u Ukrajini, u skloništu je rođena djevojčica po imenu Mia. Njezino rođenje proteklo je u najtežim mogućim uvjetima, u vremenu velike tjeskobe i straha.
Ukrajinska aktivistica Hanna Hopko obavijestila je svijet o ovim čudesnim rođenjima na Twitteru: „Kada Putin ubija Ukrajince, pozivamo majke iz Rusije i Bjelorusije da prosvjeduju protiv ruskog rata u Ukrajini”, napisala je, koristeći ovu situaciju kako bi pozvala na jedinstvo. Kazala je i kako je beba zdrava, a majka sretna nakon teškog poroda.
Razmišljajući o sukobu između žene i zmaja u Knjizi Otkrivenja, sv. Ivan Pavao II. nudi prekrasnu duhovnu meditaciju na kraju svoje enciklike Evangelium Vitae.
Marija tako pomaže Crkvi da shvati kako je život uvijek u središtu velike borbe između dobra i zla, između svjetla i tame. Zmaj želi progutati „rođeno dijete” (usp. Otk 12,4), lik Krista, kojega je Marija rodila „u punini vremena” (Gal 4,4) i kojega Crkva mora neprestano nuditi ljudi u svakoj dobi. Ali na neki način to je dijete i lik svake osobe, svakog djeteta, posebno svake bespomoćne bebe čiji je život ugrožen, jer – kako nas podsjeća Koncil – „Svojim se utjelovljenjem Sin Božji na neki način sjedinio sa svakim osoba. Upravo u tijelu svake osobe Krist se nastavlja otkrivati i ulaziti u zajedništvo s nama, tako da je odbacivanje ljudskog života, u bilo kojem obliku to odbacivanje, zapravo odbacivanje Krista.“
Dijete iz Knjige Otkrivenja, rođeno u trenutku svađe i krize, priziva svaku majku patnicu koja, naizgled protiv svake nade, donosi život svijetu.
Neka ratna pošast bude protjerana iz Kijeva, da se svaki život tretira kao svetinja