“Tragično je da ljudi nisu toga svjesni ili su odlučili zažmiriti na napredak medicinske znanosti koja omogućuje razvijanje cjepiva uporabom pobačenih dječjih tijela”, naglasio je biskup, piše quovadiscroatia.com.
Priznao je da je i sam “sve donedavno vrlo malo znao o upotrebi matičnih stanica pobačenih beba u razvoju cjepiva”.
Strickland je naglasio da samo zato što se „zločin pobačaja u našem narodu smatra zakonitim ne znači da je moralno dopušteno korištenje mrtvih tijela ove djece za liječenje globalne pandemije. Naglašavam, ova praksa je zla.”
“Kao vaš pastir”, piše biskup, “pozivam vas da mi se pridružite ODMAH, strastveno, molitvom, ali i javno govoreći protiv ove prakse. Kao što sam rekao na početku ovog pisma, pomoći ću vam kako bi se što bolje snašli u ovoj oluji.”
“Molim vas da ujedinimo svoje glasove u nastojanju zaustavljanja ovakve stvarnosti.”
Strickland je najavio da će „omogućiti vodič koji će pomoći da prenesu govor istine svim svojim izabranim političkim predstavnicima, farmaceutskoj industriji i lokalnoj zajednici.”
“Moramo inzistirati na tome da zakonodavci stvore zakonodavstvo kojim se utvrđuje nezakonita i nemoralna upotreba posmrtnih ostataka pobačenih beba radi istraživanja”, dodao je. „Nadalje, moramo inzistirati na tome da se farmaceutske tvrtke pridržavaju takvih zakona. Vjerujem da ovo može biti značajan kamen temeljac u kulturi života koja uklanja nedaću ekonomskog dobitka kojom je zaražena industriju pobačaja.”
Biskup Strickland je objasnio kako je Crkva „dugo branila pravo na život i ljubav koju smo dužni pružati našoj djeci. Pape su jednoglasno ukazivale na kulturu smrti rasprostranjenu u našem svijetu kao prijetnju s kojom se moramo suočiti.”
Papa Ivan Pavao II., u svojoj enciklici Evangelium Vitae iz 1995. godine, opisao je “dramatičnu borbu između “kulture života” i “kulture smrti”. Strickland smatra da se “odvratna kultura smrti otkriva na još okrutniji način” tijekom borbe protiv pandemije COVID-19 i pronalaska cjepiva.
Evangelium Vitae ističe da “ubijanje nevinih ljudskih stvorenja, čak i ako se izvrši radi pomoći drugima, predstavlja apsolutno neprihvatljiv čin.” Strickland je ovaj citat iskoristio u kontekstu razgovora o pobačenim dijelovima tijela djeteta koji bi se koristili za razvoj cjepiva.
Također je predložio bolji prijevod izraza “ljudsko stvorenje” – naime, “ljudska osoba”.
“Dijete u maternici je više od stvorenja. Dijete u maternici je LJUDSKA OSOBA. Baš kao što smo mi ljudske osobe “, napisao je.
Osim Evangelium Vitae, biskup je podsjetio i na upute iz Donum Vitae iz 1987. koju je odobrio papa Ivan Pavao II., a koju je objavio kardinal Joseph Ratzinger, u to vrijeme prefekt Kongregacije za nauk vjere. “Ali ono što je tehnički moguće nije iz tog razloga moralno prihvatljivo”, navedeno je.
Strickland je dodao, “Znanstvenici s kojima sam razgovarao uvjeravaju me da ne postoji medicinska potreba za primjenom pobačene djece kako bi se razvilo prijeko potrebno cjepivo za zaštitu od ovog posebnog soja koronavirusa.”
Već ranije, biskup Strickland izjavio je da će “odbiti” potencijalno cjepivo protiv koronavirusa ako se napravi pomoću tkiva od “pobačene djece”. Izrazio je žaljenje zbog činjenice da unatoč “pojavi Covid-19 još uvijek raspravljamo o korištenju pobačenog fetalnog tkiva za medicinska istraživanja.” Izvor
A prije tjedan dana, više američkih civilnih pokreta i crkvenih organizacija koje se zalažu za poštivanje i zaštitu vrijednosti ljudskog života od začeća do prirodne smrti poslali su pismo dr. Stephenu M. Hahnu, povjereniku američke Agencije za hranu i lijekove (FDA) zahtijevajući da buduće cjepivo protiv koronavirusa bude u potpunosti u skladu s etičkim i znanstvenim principima te da u sebi ne smije sadržavati stanice pobačenih beba. Inače, pismo pokreta za život dostavljeno i administraciji predsjednika Donalda Trumpa,
Među potpisnicima ovoga pisma nalazi se i nadbiskup Kansas Cityja Joseph Naumann, predsjednik Vijeća za život Biskupske konferencije SAD-a, čelnici triju drugih vijeća Biskupske konferencije SAD-a, kao i vođe drugih katoličkih, ali i nekatoličkih udruga i organizacija koji traže da se što prije pronađe cjepivo za ovu zaraznu bolest, ali također zahtijevaju da se „u razvoju takvih cjepiva poštuju temeljna moralna načela i principi prema kojima je ljudski život svet i nikad ga ne treba iskorištavati“.
Papinska akademija za život još je 2005. godine osudila neetičnu (i nekršćansku) praksu koja se ponegdje koristi u proizvodnji i korištenju cjepiva te je zaključila da je katolik koji to zna i unatoč tome koristi moralno i etički sporna cjepiva, proizvedena korištenjem stanica pobačenih beba – moralno odgovoran i čini grijeh. Izvor