medjugorje shop 3

Vlč. Robert Šreter: Cijepljenjem će djeca postati predmet eksperimenta

“Papa nigdje nije rekao da se kršćani moraju cijepiti” – izjavio je u Bujici, na Z1 televiziji, župnik župe Sv. Mirka iz zagrebačkih Šestina, vlč. Robert Šreter:

– Papa je nepogrešiv kad ex chatedra iznosi nauk o sadržaju vjere i morala. Kad Papa govori druge stvari, on može biti više ili manje u pravu. Njegov autoritet kao Petrova nasljednika i Kristova namjesnika na zemlji, uvijek stoji, ali ne smije se iz toga sada izvlačiti nekakva moralna obveza da se svi moramo cijepiti. Pogotovo da bismo se mi kršćani morali cijepiti…

“Kongregacija za nauk vjere isto ne kaže da se moramo cijepiti,” tumači vlč. Šreter: “To nije moralna obveza! Savjest je zadnja instanca po kojoj čovjek donosi odluke u svome životu!”

“Vidimo da se ljudima sve više oduzima prostor slobode”

Na pitanje što misli o postupcima tzv. Stožera, odgovorio je:

– U povijesti je uvijek bilo, ima i bit će do konca povijesti, onih koji su na razne načine pokušali sputati ljudsku slobodu. Razni sustavi, da bi mogli manipulirati ljudima, moraju čovjeku prvo oduzeti slobodu. Kad si mu oduzeo slobodu, onda je on gotov i onda mu radiš što god hoćeš.

“Razni ljudi si uzimaju različita prava iz različitih motiva s različitim ciljevima,” nastavio je: “Vidimo da se, malo po malo, ljudima sve više oduzima i sužava prostor slobode.”

“Čovjek je stvoren na Božju sliku, kao biće koje ima slobodu i razum” – podsjetio je vlč. Robert Šreter, nakon pitanja voditelja o tzv. covid potvrdama i mogućeg uvođenja obveznog cijepljenja: – Ne može čovjek biti bez slobode! Ako mu ograničiš slobodu, to više nije čovjek! On je izgubio svoju bitnu odrednicu u svim stvarima, tako i u ovome!

 “Markotić je javno rekla da će djeca biti predmet eksperimenta”

Vlč. Robert Šreter bio je direktor ‘Kršćanske sadašnjosti’ i ravnatelj Hrvatskog katoličkog radija, a u Bujici se posebno osvrnuo na izjave Alemke Markotić o cijepljenju djece, na Laudato televiziji, kojoj je i osobno replicirao kao gost u studiju, a burne reakcije u javnosti još se nisu stišale:

– Nije bitno kako sam ja reagirao toga trenutka, već je bilo dobro vidjeti reakcije hrvatske javnosti. Odmah iste večeri, po društvenim mrežama krenule su reakcije koje su bile vrlo negativne u odnosu na tu izjavu profesorice Markotić. Mnogi su u njezinoj izjavi vidjeli krucijalni i najsporniji trenutak… Očito su ljudi prepoznali da tu nešto nije u redu. Takav govor o djeci i svojevrsno javno priznanje da će djeca biti predmet eksperimenta, to zaista nije u redu i nipošto ne može opravdati ono što se sada čini! Snagom argumenata – ovakvih ili onakvih, pravih ili krivih, ili nazovi argumenata, zaista se započinje s cijepljenjem djece.

“Oni koji ultimativno govore o nužnosti cijepljenja, preko profesorice Markotić najavili su cijepljenje djece,” uvjeren je vlč. Šreter: “Drugu stranu kao da ne žele čuti, kao da ih ne zanimaju argumenti koji govore protiv toga…”

 Ljudi koji imaju djecu, upravo su na djecu najosjetljiviji – upozorio je ugledni svećenik.

“Znanost uvažavam, ali je sumnja u njoj poželjna”

“Ja prvi ne da nemam protiv znanosti ništa, ja itekako znanost uvažavam,” istaknuo je: “Svjestan sam da pogotovo u današnje vrijeme, 21. stoljeća, bez znanosti ne bi mogli živjeti… Međutim, znanost nije apsolutna. Jedan od osnovnih postulata znanosti je upravo promjenjivost znanosti. Sumnja, čim se donese nekakav zakon, kada dođemo do bilo koje spoznaje, u znanosti je poželjna. Znanost ide dalje i to je poželjno. Sve treba dovoditi u pitanje.”

Mene čudi što se nama kao Crkvi, prigovara da imamo svoje dogme i da u njih ne damo dirati – nastavio je Robert Šreter, inače magistar dogmatske teologije:

– Mi u vjeri zaista imamo dogme, ali one se odnose na nadnaravne stvarnosti, koje je ionako nemoguće propitkivati kemijskim, fizikalnim ili bilo kakvim formulama i principima. To je nešto, što nadilazi ljudsku narav i to nam je zadano. No, čak i u Crkvi, unutar kršćanskoga korpusa, otvoreno razgovaramo o pojedinim dogmama. Raspravljamo o tome kako ih što bolje predočiti, definirati i izraziti da bi one bile što razumljivije i vjerniku prihvatljivije. Čak i tu, gdje postoje dogme, mi o njima raspravljamo, a s druge strane, znanost sada ne dopušta drukčije mišljenje i u tome jest problem.”

Označeno u
Zanima te i ovo?